PYTANIA DOTYCZĄCE SKLEPU

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

Jest kilka możliwości zapłaty za zamówienie:

  • płatność przy odbiorze osobistym
  • płatność przelewem zwykłym
  • płatność przelewem online
  • płatność za pobraniem

Przesyłki dostarczane są przez kurierów z firmy Fedex, oraz Inpost.

Cennik wysyłek prezentuje się następująco:

  • 16 zł - płatność z góry
  • 21 zł - płatność za pobraniem
  • Inpost paczkomaty 10,99 zł

Dostawa do klienta odbywa się średnio w ciągu 3-4 dni od złożenia zamówienia.

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do reklamacji wadliwego towaru. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.

Oczywiście, zamówienia można składać także telefonicznie, pod numerem 782952148.